Garantie en klachten
Garantie
Wij zijn zelf gek op edelstenen en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het wel eens gebeuren dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
We hebben jou graag als tevreden klant. Ben je niet tevreden? Laat het ons dan weten! Dat kun je doen door ons te mailen naar [email protected]. We kijken graag met je naar een passende oplossing.
Komen we er niet uit, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.